أشخاص في صن سيت
مشاهدة المزيد
مواضيع مماثلة
استعرض الموضوع السابقاذهب الى الأسفلاستعرض الموضوع التالي

الأنثي والغريب الفصل السادس والعشرون Empty الأنثي والغريب الفصل السادس والعشرون

Rania Salah
Rania Salah
النجمة الفضية 99%
النجمة الفضية 99%
اسم الدولة : : مصر
العمر : 19
عدد المساهمات : 46
المعجبون بمواضيعى : 7
تمت المشاركة في الجمعة 8 نوفمبر 2019 - 0:22
الفصل «26»
بعد مرور شهرين
تمر الحياه بنفس الروتين ولكن للعقل والقلب رأي آخر
في الشركه صباحا
الحياه عند رحمه اصبحت اكثر استقرار ولكن عقلها اصبح مشغول باختفاء عرفه ولا احد يستطيع التواصل معه حتي زوجته اما بالشركه
رحمه...تطرق الباب
عبدالله...اتفضل
رحمه...بص ياعبدالله علي الحسابات دي
عبدالله...سيبيها هنا وأنا هخلص الملف دا واشوفها
رحمه ...طيب
عبد الله...اقعدي يا رحمه عاوزه تقولي ايه
رحمه...بص انا عندي فكره لشركه هتساعد في تقويه القوه العامله ومش هتكلف كتير
عبدالله...ممممم فكره اعتقد ليث هو إلي لازم يعرف
رحمه...انا هقولك وانت تقولو
عبدالله...مينفعش يارحمه دي فكرتك وانتي اكتر وحده عارفه ابعدها وتقدرى تجاوبي علي كل الاسئله
رحمه...أصل
عبدالله...اصل ايه
رحمه. ..مش هعرف اتعامل معاه بعد ما كسب القضيه ضد عرفه وانت عارف عرفه مختفي الفتره دي وأنا ماسكه شغل مصنع الخشب
عبدالله...ممممم
رحمه....خلاص اعتبرني مقلتش حاجه
عبدالله ...استني يا رحمه يلا علي مكتب ليث
رحمه...يا عبدالله مينفعش أنا
عبدالله...يلا يارحمه دا شغل والعلاقات الشخصيه بره إطار الشغل
رحمه...باستسلام حاضر
.........
عند مكتب ليث
ليث...كان يريد أحد الملفات رفع الهاتف الو
نهي...الو
ليث...زهره هاتيلي ملف
نهي...حاضر دقائق وكانت امامه
ليث...باستغراب نهي
نهي...اتفضل الملف
ليث...شكرا بس زهره فين
نهي...معرفش يا مستر
ليث...طيب ،غيث وصل
نهي ...اتصل وبلغ أنو هيتاخر بخلص أوراق ضرائب الشركه ويدفع المبلع
ليث...تمام يانهي اتفضلي انتي
...ّ..
في الصباح
هديه...يازهره قومي
زهره...بنوم طيب
هديه...يابنتي قومي اتأخرتي علي الشغل
زهره...الساعه كام
هديه...داخله علي عشره
زهره...قامت مفزوعه يالهههههوي اتفردت ووقعت من السرير أثناء تحركه
هديه...ركضت بلهفه مالك ياحبيبتي
زهره...معرفش ياماما البتاع دا وقعني طول اليليل المفرش يقع
هديه...دققت النظر في المفرش البتاع دا مش غريب عليا
زهره...بعفويه عجبني ياماما طلعتو
هديه...بغيظ طلعتيه منين
زهره...من تحت السرير طبعا واكملت كلامها أمبارح فلاشه الشغل وقعت تحت السرير بتاعي فانا شيلت المرتبه عشان اجيبها ولقيت الحاجات الي تحت السرير إلي مخبيها عني فطلعت إلي عجبني كلو بصي الييجامه دي حلوه وذهبت لدولاب واخذت اخرى ول دي وقبل أن تجيب الاخر كان الشبشب في قفاها ،زهره...ااااااه في ياماما
هديه...تمسك الفرده الاخرى في ايه بتطلع مفارش وهدم فرحك يابنت الموكوسه
زهره...صلي علي النبي ياحجه فرح مين ايه دا هو انتي نسيتي انا متخطبتش اصلا ول ايه
هديه...يالهههوى انتي هتشليني يابت
زهره...ليه بس ياحجه
هديه...تعالي هنا يازهره
زهره...هتضربي صح
هديه...تعالي بقولك
زهره...اخذت ملابسها وركضت للحمام
هديه...ماشي يازهره لما تطلعيلي
زهره...ماااااااما
هديه...بلهفه في ايه حصلك حاجه
زهره...لا ياحبيبتي بطمن عليكي أنك.كويسه
هديه...ماشي يا زهره
......
عند نور
نور...ظلت هائمه لا تعرف ما عليها فعله سوى الثبات الظاهرى كانت تتجنب غيث تجنب كليا ول ترد علي هاتفها
وفاقت من شرودها
غيث...صباح الخير
نور...صباح النور وبذهول غيث
غيث...جلس علي الكرسي المقابل لها ،ازيك
نور...الحمد لله ونظره استفهام
غيث...جاي اخلص الورق دا
نور...اخذت الورق وظلت تقلبه تمام بس الدفع في الخزنه مش عندي
غيث...بتهربي من ليه يانور
نور...بتوتر واهرب منك ليه
غيث...اسئلي نفسك خايفه من ايه يانور
نور...واخاف منك ليه اصلا
غيث...هستناكي انهارده ف ***لومجتيش اعتبريني مظهرتش في حياتك ورحل
نور....ظلت ساكته والدموع في مقلتيها
.......
في الشركه
زهره...صباح الخير
نهي...صباح النور اتاخرتي ليه
زهره...هو خد بالونهي....ايوه طلب ملف** وملقكيش
زهره...يانهار هو يوم باين من أولو
نهي...هههههههههههه خدي الملف دا ليه
زهره...مبلاش
نهي...يلا
زهره....اطلبي الإسعاف ليا لو اتأخرت وكادت أن تدخل المكتب كان هو يفتح
ليث...بغيظ لما سمعه
زهره...بابتسامه سمجه صباح الخير يامستر
ليث...هاتي ملف***
زهره...مدت الملف اتفضل ولكنها طرفت عينه
ليث...بغضب ذهب لمكتبه
زهره...تنظر خلفه أنا اتردفت صح
نهي...وتحاول كتم ضحكاتها وتحرك راسها بنعم
ليث...بغضب زهره
زهره...نعم وذهبت مسرعه
ليث...قام من مكتبه وظل يدور حولها بتتاخر علي الشغل ليه وليه الهزار عمال علي بطال عجبك ضحكتك إلي بتلم الشركه ول عاوزه توقعي حد
زهره...والدموع في عينها وبصدمه اوقع حد
ليث...ايوه امال تفسري بايه تصرفاتك دي وكل شويه صوت ضحكتك يوصل هنا
زهره...انت مالك واعتبرني مستقيله
ليث... بهمس كفحيح الافاعي ادفعي الشرط الجزائي الأول
زهره...ماشي حسام هيدفعوا. كام يعني
ليث...مليون جنيه
زهره..وبفم مفتوح ننننننعم دا إلي هو ازاي
ليث...حضرتك مضيتي العقد
زهره...بغيظ وقهر يعني ايه
ليث...يعني تشتغلي وتحترمي نفسك
زهره.. لو انت قليل الادب ومش محترم هتشوف تصرفاتي مش محترمه كل شخص بيشوف حسب تربيتو والنقص إلي عندو وباستهزاء يامستر. وحدودك في الكلام تلزمها ومتدخلش في إلي ملكش فيه وشغلي غلطت فيه عندك مرتب اخصم منو غير كده ملكش اي صفه أو حق ورمت الملف علي المكتب ورحلت
ليث...بغيظ ماشي يازهره إن ما طلعت عينك وجلس علي مكتبه الله يسامحك ياحسام أنت واخواتك بس انا مش هسكت وقطع كلامه دخول عبدالله
عبدالله ....مالك ياليث بتكلم نفسك ليه
ليث...مفيش خير في ايه
عبدالله...رحمه عندها فكره لشغل
ليث...خير يارحمه اتفضلي
رحمه...حضرتك في مناقصه ***إلي الشركه خدتها دلوقتي انتو محتاحين خشب بمليون جنيه صح عشان تقفلوا المباني إلي استلمتوها وكمان في وقت محدد لتسليم ولسه مفيش مقاولين قدموا عروضهم لشركه وعلي الاقل هتاخد شهر لما تختاروا
ليث...تمام كده
رحمه...دلوقتي بعرض عليك الخشب إلي محتاجينوا ب800الف بس وهيتوفر في ظرف اسبوع بالكتير
ليث...إزاي
رحمه...طبعا حضرتك عارف اني بقيت ماسكه شغل الاخشاب بعد ما عرفه اختفي والقضيه حكمتلك بالسيوله إلي معنا كلها
ليث...تمام بس برضو دا علاقتوا ايه
رحمه...انا محتاجه ارجع اسم المالكي لسوق تاني وانت محتاج خشب لان لما تسلم اسرع هيرفع من اسم الشركه
ليث...مممممم
رحمه...انا بقدم العرض كطرف من L.G مش من المالكي وكلانا هيستفيد
ليث...بس كده خساره ليكم
رحمه...دى شغلي هناك وانا ادرى بالمكسب والخساره ها قولت ايه
ليث....طبعا عرض مغري بس مش مضمون من المالكي واحنا جربنا قبل كده
رحمه...دلوقتي أنت بتجرب مع رحمه المالكي مش اي حد وفكر كويس
ليث...بإعجاب ظاهر وانا موافق
رحمه...بهمس الحمدلله
......
عند حسام
زهره...هتفضل كده لامتي ياحسام
حسام ...مالي بس يازهره انا كويس أهو
زهره...كويس ازاي ياحسام وانت تعبان كده بص لنفسك في المرايه ديما بقيت سرحان ومبتسئلش علي حد فينا وخسيت كتير وماما قلقانه وانت مكسل تصالحها
حسام...زهره انت لا فاهمه ول عارفه حاجه
زهره ..هفهم واعرف لما تعرفني
حسام...انا تعبت شرح لغيرى ولما وقعت كلكم صدقتوا من غير تفكير
زهره...ياحسام فوق قبل ما تخسر نفسك
حسام....انا خسرت كل حاجه وأولهم نفسي
زهره...حسام روح لدكتور نفسي انا وماما ونور وشمس محتاجينك جدا وقبلت رأسه
.........
عند غيث ظل جالس في المكان المحدد ما يقارب ساعه بعد انتهاء الموعد ولما تأتي نور قرر الخروج والسفر الي اللا نهايه وخرج من المطعم وظل يمشي دون هدف وتوقف علي صوت نور
نور...بتوتر غيث
غيث...توقف ولم ينظر خلفه
نور... اقتربت منه ومشت بجواره
غيث...جيتي ليه
نور...مش عارفه
غيث...خلاص أمشي
نور...انت عاوز ايه مني وبتظهرلي ليه ومتقولش بحبك والجو دا
غيث...بس انا فعلا بحبك
نور...انت مدرك كلامك أنا ست مطلقه ومش جميله اوووي جمالي علي قدي وتخينه انت شيافني كويس
غيث...احسن مره شايفك فيها من غير لوح التلج إلي محاوطه نفسك بيه انا عارف وفاهم يانور كل حاجه وعارف سبب طلاقك انا مش صغير انا راجل يانور وحطي تحتها ميه خط
نور...بس الناس
غيث... مالها الناس
نور..وانت راجل غني وانا اقل ماديا منك غير الحاله الاجتماعيه أنت لسه متجوزتش ومن عيله مشهوره وكمان أنا وبكسره مبخلفش
غيث..خليكي صريحه يانور في أمل بالعلاج
نور...بذهول
غيث...انا قلتلك عارف وفاهم
نور...بس احتمال بعيد
غيث...لو واحد في الميه انا راضي بيكي انتي يا نور الجواز مش فلوس وشكل ولا حب عربي قديم الجواز روح بس لما تقع تلاقي إلي يسندك ويدعمك ويطمنك وقت كسرتك
نور...بكت بشهقات عاليه بس انا حبيت اوووي واتكسرت ياغيث حبيت واتهنت في انوثتي خبيت واتحاسبت علي حاجه مليش ذنب فيها حبيت واتحاسبت علي وزني انا وحشه ومنفش انا بقايا انثي كل حاجه فيها متكسره ميه حته
غيث...مسك يدها وضغط بشده انا محتاجك نور شمسك يانورى انا شايفك كامله ارجوكي
نور...خايفه ياغيث انا مبقاش فيا ذره أحاول بيها ابعد ياغيث انا مفياش حمل اي علاقه سيب نور بجروحها وحالها وامشي لا انت هتقدر تستحمل تتحرم من كونك أب وانا مش هقبل اكون ست تانيه
غيث...انتي وبس يانورى
....
في المستشفي
الدكتور....بعمليه احنا مطرين نشيل الاجهزه
ناديه...ببكاء بنتي
سليم...بعصبيه يعني ايه
الدكتور....مفيش اي استجابه منها وفي مرضي غيرها محتاجين الغرفه
سليم .. دي مستشفي زفت وكل حاجه بالفلوس يعني احنا إلي نحدد مش انتم
شمس...اسفه يا دكتور بس ممكن تقدروا حالتو
الدكتور...يامدام وقبل أن يكمل
الممرضه...الحق يادكتور القلب وقف
الدكتور...ركض مسرعا
......
حسام ،وليث ،وغيث ،ونور ،وندي هيحصلهم ايه
.....
بقلمي
رانيا صلاح

ادعولي 💙💙

الأنثي والغريب الفصل السادس والعشرون Empty رد: الأنثي والغريب الفصل السادس والعشرون

Nadia
Nadia
النجمة الذهبيه
النجمة الذهبيه
اسم الدولة : : المنصورة
عدد المساهمات : 251
المعجبون بمواضيعى : 65
تمت المشاركة في السبت 16 نوفمبر 2019 - 7:07
في قمة الجمال
استعرض الموضوع السابقالرجوع الى أعلى الصفحةاستعرض الموضوع التالي
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
Top