أشخاص في صن سيت
مشاهدة المزيد
مواضيع مماثلة
استعرض الموضوع السابقاذهب الى الأسفلاستعرض الموضوع التالي

رواية الأنثي والغريب الفصل التاسع عشر Empty رواية الأنثي والغريب الفصل التاسع عشر

Rania Salah
Rania Salah
النجمة الفضية 99%
النجمة الفضية 99%
اسم الدولة : : مصر
العمر : 19
عدد المساهمات : 46
المعجبون بمواضيعى : 7
تمت المشاركة في الثلاثاء 15 أكتوبر 2019 - 15:22
الفصل(19)
في شقه نور
زينات..مالك ياشمس
شمس...الحمد لله يا ماما
زينات...تسنيم فين
شمس..نامت من بدرى
زينات...ونور مجتش
شمس. ...لسه
زينات..امال سليم فين مشفتوش من يومين أنتو متخانقين
شمس...لا هو مسافر
زينات...مبتعرفيش تكدبي يابنت بطني
شمس...انا هروح اشوف تسنيم ورحلت سريعا
زينات..ربنا يهديك ياسليم
.....
في شقه رحمه
نور...كانت تطرق الباب
زهره..انا هفتح
هديه...وانا هنزل انام
هدي...وانا كمان هدخل انام
زهره...منوره ياست
نور...دخلت اوعي انا مش فايقالك
زهره...والله شكلها جعانه
رحمه...اتهدي يازهره
هديه..متتاخريش ياموكوسه ورحلت
زهره...ايه دا هما بيحبوني كده ليه ،يا رحمه
رحمه...فزعتيني يازفته تعالي انا في البلكونه
زهره...مالك يالمبه هانم
نور...زهره افصلي انا فيا الي مكفيني
زهره...الله هو انا مرات ابوكو والله منا والله
رحمه...احسن
زهره...جلست بهدواء مالك يانور شكلك تعبانه أنتي مرحتيش لدكتور
نور...بطلت اروح
رحمه...ليه يانور حرام عليكي نفسك
زهره...مش عشان حاجه وحشه تضيعي نفسك
نور...بدأت في بكاء عنيف واخبرتهم ما حدث
زهره...تصفق بطفوليه هيه والنبي الحاج غيث دا بيفهم
رحمه..هههههههههههه
نور...بطلوا هبل
زهره...هبل ليه دا دنجوان بيفهم
نور...بس
رحمه...اتهدي علي فكره زهره معاه حق
زهره...لو مش عاجبك قوليلو في وحده حلوه ومش هتكلفك
نور...خفه
زهره...ياختي بطه بتغيري
نور...الشبشب امشي
زهره...انا ماشيه سلام
رحمه...ههههههههههه
نور..افصلي انتي كمان
رحمه...شويه جد بقا ايه معصبك
نور...دى كلو ومفهمتيش
رحمه...انا عاوزه. اسمع نور رد فعلها ايه
نور...خفت
رحمه...ليه
نور...معرفش
رحمه...عصام
نور...ماضي وانتهي يمكن بفتكروا وبزعل بس مش عشان بحبو
رحمه...بنظره استفاهميه
نور...كسرني حسسني إني مش ست
رحمه...بس انتي ست وست الستات كمان
نور...انتي بتضحكي عليا ست ازاي وأنا بحجمي دا ومشاكلي بلاش شعارات
رحمه...مشكلتك أنك عاوزه تخسي عشان تثبتي لغيرك أنك كامله حبي نفسك يانور وكل حاجه بتحصل خير
نور...بهمس خير
رحمه...انا هنام يلا هوينا
نور...طب والعشا
رحمه...عند امك دا إن رضيت تعشيكي وانتي متاخره
نور...قبلت رأس رحمه وبهمس شكرا
......
في شقه زهره
حسام...والله عال ياست زهره ما تباتي بره
زهره...انا كنت عند نور ورحمه فوق
حسام...متتاخريش فوق تاني
هديه...سيبك منها وتعالي عاوزاك
حسام...بهمس في ايه
زهره...حركت كتفها دليل علي عدم المعرفه
حسام...مردودالك ياسوسه ،وجلس بجوارها
هديه...أخبرته ما حدث ورأي ناديه
حسام...كده الجوازه باظت
هديه ...إن شاء الله خير
.......
عوده لنور
نور...دخلت شقتها تمشي ببطء شديد
زينات...من داخل تعالي
نور...عامله ايه
زينات...اتاخرتي ليه
نور...كنت عند رحمه
زينات...مممممم فين سليم
نور ..يكش يولع انا مالي بيه
زينات...نووور
نور...معرفش هو جوزي وبهمس اشوفك والع
زينات...لما شمس تصحي اعرفي ايه إلي بينهم
نور...هما متخانقين
زينات...ربنا يستر يلا امشي
نور...قبلت رأسها ورحلت
زينات...ربنا يحميكي ويريح قلبك ويعوضك
نور...دخلت غرفتها وجدت شمس تبكي بفزع مالك يا شمس
شمس...مفيش
نور...جلست بجوارها واحضتنتها
شمس...ظلت تبكي بعنف وجسدها ينتفض
نور...اهدي في ايه
شمس...سليم هيتجوز عليا
نور...ينهار ابوه اسود
شمس...واكملت وعاوزني افضل ع زمتو لو عاوزه ولو مش عاوزه هيطلقني
نور...اخذت نفس عميق وانتي رايك ايه
شمس...مش عارفه
نور...شمس دي حياتك
شمس...انا بحبو بس مش عاوزه يتجوز عليا
نور...والحل
شمس...معرفش انا تعبت
نور...وانا كمان معرفش دي حياتك وقررى فيها لانك هتتحملي نتيجه الاختيار أي كانت ايه هيا ،نامي ياشمس
......
عند ليث
غيث...ايه ساعه عشان تفتح
ليث...في حد بيزور حد الساعه2
غيث...في أكل
ليث...دور ف التلاجه
غيث....عملت ايه وذهب واحضر ما في الثلاجه من جبن
ليث...كان نائم
غيث...ليث
ليث...عاوز ايه
غيث...عملت ايه
ليث...في ايه
غيث...بابا
ليث...مش هروح
غيث...ليه
ليث...بنظره صارمه خلاص وانا اطمنت انو كويس
غيث...وهي
ليث...بلمحه تسليه ممممم
غيث...اخلص
ليث...اخبره ما قاله حسام
غيث...ظل يقفز مكانه
ليث...مالك يامجنون
غيث...مفيش
ليث...اتخمد بقا عشان انا تعبت
......
في الصباح
رشا....مين
المحضر... المحضر
رشا...نعم
المحضر...دا بيت عرفه المالكي
رشا...ايوه
المحضر...في استدعاء ليه
رشا...فين
المحضر...اعطتها الورق ورحل
رشا...ورق ايه دا وظلت تقراء الي أن صدمت مما أمامها وبصوت عالي اه يابنت ال****
.....
في شقه ندي
ندي...انا تنزل يا ماما والفطار بتاع سليم بره
ناديه...هو لسه بينام هنا
ندي...ايوه
ناديه...استر يارب
ندي...عاوزه حاجه
ناديه...لا ياحبيبتي تسلمي خلي بالك من نفسك ومتتاخريش
ندي...حاضر سلام
بعد ساعتين
سليم...صباح الخير
ناديه...قصدك مساء الخير
سليم...جلس بضجر
ناديه...حالك دا مينفعش وفين مراتك وبنتك
سليم..متلقحه في البيت يعني هتروح فين
ناديه....وشغلك
سليم...بفكر اصفيه انا قرفت من شغل العطاره مبقاش يجيب همو
ناديه...بنفاذ صبر وبعدين
سليم...هصفي كل حاجه وابداء شغل
ناديه...وحق شمس ونور واختك وانا
سليم...شمس مراتي واختي هجوزها بنصيبها
ناديه...ونور وانا
سليم...نور هديها خمسين الف وانتي اكيد مش هتاخدي فلوس من ابنك
ناديه...يافرحتك بابنك يا ناديه بياكل حق الولايه روح منك لله ياسليم لو فكرت تعمل الي فدماغك هسجنك ياسليم
سليم...رحل بغضب الو انت فين
عرفه...في الشغل
سليم..انا جايلك
عرفه...طيب وبعد ساعه آخر
سليم...جلس علي الكرسي المقابل
عرفه....مالك شايل طاجن ستك ليه
سليم...اخبره ما حدث كده مبقاش غير موضوعنا
عرفه...كان نفسي بس رحمه مش راضيه
سليم...يعني ايه
عرفه...أهدي كده ايه رأيك اناسبك
سليم...نور مش هترضي
عرفه...ومين قال نور
سليم...باستفهام
عرفه...ندي
سليم...نعم لا طبعا انت متجوز
عرفه..جرى ايه ما الشرع حلل اربعه
سليم...لا وكلوا الا ندي ورحل
عرفه...الو
......
توقعوا رد فعل عرفه لما يعرف؟؟وشمس هتعمل ايه
#اسفه علي البارت الصغير بس عندي شغل ومفيش وقت اكتب فتره طويله أن شاء الله هعوضهالكم
......
بقلمي
رانيا صلاح

رواية الأنثي والغريب الفصل التاسع عشر Empty رد: رواية الأنثي والغريب الفصل التاسع عشر

شهد صلاح
شهد صلاح
النجمتان الذهبيتان
النجمتان الذهبيتان
اسم الدولة : : فلسطين/الاردن
العمر : 21
عدد المساهمات : 459
المعجبون بمواضيعى : 43
تمت المشاركة في الأربعاء 16 أكتوبر 2019 - 22:41
👍👍👍🌷
استعرض الموضوع السابقالرجوع الى أعلى الصفحةاستعرض الموضوع التالي
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
Top