أشخاص في صن سيت
مشاهدة المزيد
مواضيع مماثلة
استعرض الموضوع السابقاذهب الى الأسفلاستعرض الموضوع التالي

رواية الأنثي والغريب الفصل الثامن عشر Empty رواية الأنثي والغريب الفصل الثامن عشر

Rania Salah
Rania Salah
النجمة الفضية 99%
النجمة الفضية 99%
اسم الدولة : : مصر
العمر : 20
عدد المساهمات : 50
المعجبون بمواضيعى : 7
تمت المشاركة في الثلاثاء 15 أكتوبر 2019 - 15:01
الفصل(18)
في الشركه
نهي...الو
غيث...بعصبيه مفرطه في ايه
نهي...مستر ليث لوحدو
غيث...طيب يانهي انا جاي ابعتي ليمون لمكتبي
نهي...حاضر
غيث..ذهب وشياطين الإنس والجن أمام عينه دخل المكتب عالأعصار
ليث...في ايه
غيث...جلس وهو يزفر بضيق
ليث...نهي ابعتي ليمون ومدخليش حد ،ها في ايه
غيث...وكأنه في وعي آخر تعبان عشانها قلبي واجعني اوووي ،ازاي دي تتجرح وتبكي كده أنا بحب قوتها جدا ،هو سابها بس خلاها خايفه سابها وهي شايفه نفسها مش ست كامله والقي رأسو وكان هموم الدنيا فوق عاتقه
ليث...تحرك من مكانو وجلس بالكرسي المقابل مين دي
غيث...بحبها
ليث...امتي وفين وازاي
غيث...معرفش بس لما شوفتها بتعيط حسيت حد بيعصر قلبي وانا عاجز
ليث..وبعدين
غيث...انا عاوز كل المعلومات عنها
ليث...حاضر
غيث...بابا عاوز بشوفك انهارده
ليث...ليه
غيث...ايه الي ليه
ليث...طيب
غيث...هتيجي
ليث...تابع مع حسام
غيث...رحل هستناك انهارده بليل
.....
في شقه ندي
هديه...تطرق الباب
ندي...تعالي اتفضلي
هديه...ازيك يا ندي
ندي...الحمد لله اتفضلي وذهبت أمامها تقودها لغرفه والدتها
هديه...سلامو عليكم
ناديه...وعليكم السلام
هديه...عامله ايه
ناديه...الحمد لله ندي جيبي لخالتك حاجه تشربها
ندي...تشربي ايه يا خالتي
هديه...شاي ياحبيبتي ،ربت علي رجل ناديه عامله ايه
ناديه...الحمد لله وانتي وزهره
هديه...الحمد لله هو فين سليم
ناديه...في الشغل
هديه...ربنا معاه بصي ياحبيبتي أنا جايه عشان أحدد معاكي معياد حسام يجي يطلب ايد ندي
ناديه...تنورو بس الأول هو ياخد المعياد من سليم وبعدها ربنا يقدم الي فيه الخير
هديه....ماشي استئذنك انا بقا
ناديه...خليكي
هديه...تسلمي ياحبيبتي مع السلامه
ناديه...الله يسلمك
.....
رحمه...الو
نور...حاولت ظبط أنفاسها الو
رحمه...مال صوتك
نور...مفيش ياحبيبتي خدت برد من قعده التكيف كنتي عاوزه حاجه
رحمه...أنا خلصت التوكيل وهروح للمحاميه وخليكي عشان متتعبيش
نور ..يابنتي استني اروح معاكي
رحمه...لا ياحبيبتي وبعدين صوتك تعبان انا هخلص وهروح اعملك أكل او اتصل بزهره تعملك
نور...ومحشي بقا ماشي
رحمه..والدايت
نور...هبداء بكره
رحمه...ههههههههههه سلام
......
غيث...ها خلصتي
نور...كانت تجمع اشيائها ،نعم
غيث...خلصتي شغل
نور...ايوه تقرير الضرائب بعد بكره بالكتير هيكون عندكم
غيث...بالسرعه دي
نور...اكيد عن اذنك فرصه سعيده
غيث...انا اسعد
نور...رحلت من المكتب
.....
في شقه رحمه
زهره...ها يا ماما عملتي ايه
هديه...ول حاجه قلت لناديه وقالت خلي حسام يكلم سليم
زهره...سليم مبيحبش حسام
هدي...انا هتصرف
هديه...إزاي
زهره...هتعملي ايه
رحمه...سلامو عليكم
الحميع..وعليكم السلام
هدي...احضرينا يارحمه
رحمه...خير ياخالتي
هديه...حسام عاوز يخطب ندي
رحمه..الف مبروك
زهره...استني بس مش لما سليم يوافق
رحمه...مممم وسليم يرفض ليه
زهره...انتي عارفه مبيحبش حسام عشان شمس
رحمه...لا دا اتجنن دى اخوها هو غبي
زهره...قولي لنور
رحمه...عشان الجوازه تبوظ انتي عارفه سليم مبيحبش نور ،ونور مبتسكتش ليه خالص
زهره...يعني ايه اتقفلت
هدي...قوليلوا يارحمه
رحمه...لا طبعا انا مليش علاقه بسليم مش عاوزه مشاكل انا في غني عنها
زهره...والعمل
رحمه...حسام يكلموا وربنا يستر
هديه...يابنتي ناديه قالت يقول لسليم
رحمه...حسام هيقول بس قدام خالتي ناديه
زهره...فهمتك
هديه...فهميني يا اخره صبري
زهره...بصي يا ماما رحمه قصدها انتي وحسام تروحوا تزروهم وسليم عندها وتقولوا لسليم قدام خالتي ناديه ومنها تحرجوا سليم عشان ميتكلمش
هدي...كده سليم هيعند
زهره...ربنا يستر
.....
وعلي الجانب الاخر
ليث...نهي
نهي...نعم يامستر
ليث...كلمي حسام خليه يجيلي
نهي...حاضر
......
عوده لنور
نور...كانت الساعه قاربت علي الخامسه كانت تقف أمام الشركه
عصام...نور
نور...بهمس اهدي كلو هيبقي تمام
عصام...نور انا بندهلك
نور...ازيك ياعصام
عصام ...تعبان من غيرك يانور
نور...عصام من فضلك
عصام...اعمل ايه عشان
نور...متكملش يا عصام كل واحد فينا من طريق والحكايه انتهت وانت دلوقتي ليك بيت وزوجه وربنا هيرزقك بالبيبي اظن انا مليش وجود
عصام...بس انا عاوزك
نور...كداب يا عصام انت عاوز الاتنين مراتك والبيبي وانا عاوزني ديما في محرابك بس خلاص
غيث..بصوت عالي واقترب من تور والغضب يتارجح في عينه مالك ياعصام واقف مع خطيبتي ليه
عصام...نعم خطيبتك
غيث...ونظر لنور نظره زاجره ايه نور معزمتيش عصام علي الخطوبه ول ايه
نور..بذهول خطوبه مين
غيث...ضغط علي يدها وقال مستنيك في الفرح ياعصام مع السلامه وشد نور للعربيه وإدخالها
نور...فاقت من ذهولها علي تحريك السياره وبعاصفه هوجاء أنت مجنون ول بتستهبل خطوبه مين انت ايه ومالك بيا
غيث...ببرود صعيق لا مجنون ول بستهبل أنا عاوز اتجوزت
نور...لا دا جنان رسمي
غيث...بابتسامه سمجه ليه بس
نور...بغضب انت غبي وقف العربيه
غيث...لا
نور...وانا مش هسمح يالمهذله دي
غيث...هتجوزك يا نورى برضاكي
نور...نورك في عينك لما تتشك فيها نزلني بقولك بدل ما اصوت والم عليك الناس
غيث...بهدوء وقف افتكرى يا نورى انا هتجوزك
نور...نزلت بغضب واغلقت الباب بكل ما في داخلها من غضب
......
عوده لليث
حسام...خير ياليث
ليث...اقعد بس خير
حسام ...ادي قعده خير
ليث...نور
حسام...باستغراب مالها نور
ليث.... متبصليش كده انا عاوز كل المعلومات لغيث وقبل ما تتجنن انا عارف انك تعرفها
حسام...غيث مالوا بيها اصلا
ليث...لمح الغيره في عين حسام ،،ممم في حاجه بينك وبينها
حسام....بنظره استفاهميه
ليث...اي مشروع ارتباط
حسام...ضحك بشده حتي ادمعت عينه
ليث...بتضحك علي ايه
حسام...لما افهم
ليث...غيث عاوز يتجوزها
حسام...ممممم
ليث...خبطه بكوب الاقلام
حسام..خلاص اهدي نور اختي
ليث...الي هو ازي مش اختك زهره تقريبا
حسام...ونور كمان
ليث...وضحلي
حسام...نور اختي ف الرضاعه وكانت متجوزه واطلقت بس سبب الطلاق معرفوش وهي متكلمتش معايا فيه كل لما اسئلها تتهرب والغريب اكتر أنها اطلقت من عصام معرفش ازاي رضي يطلقها اصلا
ليث...بنظره استفاهميه
حسام...نور وعصام جيران والطبيعي حب ابن الجيران بس عصام ونور كانت حاله نادره حارب مامتو عشانها وهي وقفت لسليم عشانوا ولحد دلوقتي معرفش السبب
......
بقلمي
رانيا صلاح

رواية الأنثي والغريب الفصل الثامن عشر Empty رد: رواية الأنثي والغريب الفصل الثامن عشر

حسام
حسام
النجمتان الفضيتان 50%
النجمتان الفضيتان 50%
اسم الدولة : : قطر
العمر : 23
عدد المساهمات : 117
المعجبون بمواضيعى : 59
تمت المشاركة في الخميس 17 أكتوبر 2019 - 6:45
بصراحة رواية شيقة جدا ومجهود عالى
استعرض الموضوع السابقالرجوع الى أعلى الصفحةاستعرض الموضوع التالي
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
Top