شركة فور يمنى


الرئيسيةصن سيتبحـثالتسجيلدخول


 


 
 
تجديدات موقع صن سيت الاخيرة نحن نتميز عن المواقع الاخري اضغط هنا
◄◄ صن سيت►► يحتفل بمرور 6 أعوام للمزيد إضغط هنا
اعلان : مطلوب مشرفين على أقسام الموقع إضغط هنا
جديد من صن سيت : جرب صن سيت ماسينجر للهواتف الذكية اضغط هنا
!~ آخـر 10 مواضيع ~!
شارك اصدقائك شارك اصدقائك حصرى : ستايل لاحلى منتدى شبيه بالمدونات 2015
شارك اصدقائك شارك اصدقائك اول مافعله المسلمون هام جدا
شارك اصدقائك شارك اصدقائك قصة هدير بالتفصيل
شارك اصدقائك شارك اصدقائك تفسير حلم الكباش والماعز والبقر
شارك اصدقائك شارك اصدقائك جدول مبارايات كأس الأمم الأفريقية والقنوات الناقلة وتردداتها
شارك اصدقائك شارك اصدقائك عاجل..اغتيال السفير الروسي في اليمن
شارك اصدقائك شارك اصدقائك حابه اذكر نفسي واخواتي البنات بعض نصائح الإسلام لنا
شارك اصدقائك شارك اصدقائك كيف استلم ارباحي من جوجل ادسنس في المغرب ؟
شارك اصدقائك شارك اصدقائك الغفلة داء قاتل مهلك
شارك اصدقائك شارك اصدقائك قلنا يانار كوني بردا وسلاما
أمس في 21:29
أمس في 20:41
الأحد 15 يناير 2017 - 13:00
الأحد 15 يناير 2017 - 11:32
السبت 14 يناير 2017 - 18:37
السبت 14 يناير 2017 - 17:18
السبت 14 يناير 2017 - 0:25
السبت 14 يناير 2017 - 0:00
الأربعاء 11 يناير 2017 - 10:35
الأربعاء 11 يناير 2017 - 10:27
إضغط علي شارك اصدقائك اوشارك اصدقائك لمشاركة اصدقائك!


قم بالاعجاب لصفحة موقع صن سيت على الفيسبوك ليصلك كل جديد ...

شاطر|

ملعونه يامصر حسبى الله فيكم

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل
النجماتان الفضيتان 99%
النجماتان الفضيتان 99%

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

اسم الدولة : : Palestine
العمر : 26
عدد المساهمات : 121
المعجبون بمواضيعى : 54
11072014




عاجل: السلطات المصريه تغلق معبر رفح منعا لدخول المصابين الفلسيطنيين الاراضى المصريه لتلقي العلاج .
وتفتح معبر طابا لأول مره لدخول النازحين الصهاينه مدينه طابا المصريه خوفا من قصف كتائب القسام وحماس

ملعونه يامصر ملعونه ياام العرب

مواضيع ذات صلـــــــــــــــــــــة

مُشاطرة هذه المقالة على:Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

ردود موضوع : ملعونه يامصر حسبى الله فيكم

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل
كاتب الموضوعرسالة
ثلاثة نجوم ذهبية 99%
ثلاثة نجوم ذهبية 99%

اسم الدولة : : مصــر
العمر : 28
عدد المساهمات : 821
المعجبون بمواضيعى : 69

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


مُساهمةموضوع:رد: ملعونه يامصر حسبى الله فيكم الجمعة 11 يوليو 2014 - 21:05

انا مش عارف جنسيتك ايه  بس حقلك حاجه مصر  جات فى القران اربع مرات مصر اكثر شعوب الارض تدين مصر البلد الوحيده اللى دخلت كل الحروب علشان الاسلام مصر اللى الان بدافع عن فلسطين  دخلنا ثلاثة حروب من اجل فلسطين  سوال ليكى انتى لو من مصر عملتى ايه علشان فلسطين ولو من بلد غير مصر بلدك مين وعملت ايه  طب  انا لو دخلت بلد واتسرقت اخرج واقول البلد ديه كلها حرميه ولا فيها واحد حرامى  انتى يازباله تقلى مصر ملعونه بس اللعيب مش عليكى العيب على المسئولين على الصن سيت

{.... صاحب التعليق : المستر ....}
العضو النادر
العضو النادر

اسم الدولة : : مصـــر
العمر : 21
عدد المساهمات : 2116
المعجبون بمواضيعى : 73

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


مُساهمةموضوع:رد: ملعونه يامصر حسبى الله فيكم الجمعة 11 يوليو 2014 - 22:02

يا اختى سارة انتى ازاى تقولى اصلا كلام زى كدا
انا من المفترض انى اقفل الموضوع لكن انا هخلى الحوار مفتوح عشان اقولك حاجة وانتظر ردك
اولا اللى بيحصل دا مش بيإيد المصريين
فى سفاح امه يهودية بيعمل كدا واسم ابوة على اسم الحمار cc
لكن كلنا ضد اللى بيحصل دا وايام الرئيس محمد مرسى اول دولة وقفت معكم هى مصر
ومفيش حد يقدر ينكر بكدا

{.... صاحب التعليق : اسلام ....}
العضو النادر
العضو النادر

اسم الدولة : : مصـــر
العمر : 21
عدد المساهمات : 2116
المعجبون بمواضيعى : 73

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


مُساهمةموضوع:رد: ملعونه يامصر حسبى الله فيكم الجمعة 11 يوليو 2014 - 22:02

ahmed az ali كتب:
انا مش عارف جنسيتك ايه  بس حقلك حاجه مصر  جات فى القران اربع مرات مصر اكثر شعوب الارض تدين مصر البلد الوحيده اللى دخلت كل الحروب علشان الاسلام مصر اللى الان بدافع عن فلسطين  دخلنا ثلاثة حروب من اجل فلسطين  سوال ليكى انتى لو من مصر عملتى ايه علشان فلسطين ولو من بلد غير مصر بلدك مين وعملت ايه  طب  انا لو دخلت بلد واتسرقت اخرج واقول البلد ديه كلها حرميه ولا فيها واحد حرامى  انتى يازباله تقلى مصر ملعونه بس اللعيب مش عليكى العيب على المسئولين على الصن سيت
هدى نفسك يا دكتور احمد احنا بنتفاهم بس

{.... صاحب التعليق : اسلام ....}
النجمة الذهبيه 20%
النجمة الذهبيه 20%

اسم الدولة : : سوريا
العمر : 24
عدد المساهمات : 343
المعجبون بمواضيعى : 62

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


مُساهمةموضوع:رد: ملعونه يامصر حسبى الله فيكم السبت 12 يوليو 2014 - 1:19

عيب هالكلام من السفاح عبد الفتاح السيسي

{.... صاحب التعليق : اسراء ....}
النجماتان الفضيتان 99%
النجماتان الفضيتان 99%

اسم الدولة : : Palestine
العمر : 26
عدد المساهمات : 121
المعجبون بمواضيعى : 54

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


مُساهمةموضوع:رد: ملعونه يامصر حسبى الله فيكم السبت 12 يوليو 2014 - 1:22

ahmed az ali كتب:
انا مش عارف جنسيتك ايه  بس حقلك حاجه مصر  جات فى القران اربع مرات مصر اكثر شعوب الارض تدين مصر البلد الوحيده اللى دخلت كل الحروب علشان الاسلام مصر اللى الان بدافع عن فلسطين  دخلنا ثلاثة حروب من اجل فلسطين  سوال ليكى انتى لو من مصر عملتى ايه علشان فلسطين ولو من بلد غير مصر بلدك مين وعملت ايه  طب  انا لو دخلت بلد واتسرقت اخرج واقول البلد ديه كلها حرميه ولا فيها واحد حرامى  انتى يازباله تقلى مصر ملعونه بس اللعيب مش عليكى العيب على المسئولين على الصن سيت
نحن اخوة يا اخى انا ما اقصد عنك شئ
انا بتحدث على حكامك

{.... صاحب التعليق : ساره على ....}
النجماتان الفضيتان 99%
النجماتان الفضيتان 99%

اسم الدولة : : Palestine
العمر : 26
عدد المساهمات : 121
المعجبون بمواضيعى : 54

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


مُساهمةموضوع:رد: ملعونه يامصر حسبى الله فيكم السبت 12 يوليو 2014 - 1:26

@اسراء كتب:
عيب هالكلام من السفاح عبد الفتاح السيسي
اسفة لكم مرة اخرى

{.... صاحب التعليق : ساره على ....}
النجماتان الفضيتان 99%
النجماتان الفضيتان 99%

اسم الدولة : : Palestine
العمر : 26
عدد المساهمات : 121
المعجبون بمواضيعى : 54

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


مُساهمةموضوع:رد: ملعونه يامصر حسبى الله فيكم السبت 12 يوليو 2014 - 1:28

ساظل احبك كتب:
يا اختى سارة انتى ازاى تقولى اصلا كلام زى كدا
انا من المفترض انى اقفل الموضوع لكن انا هخلى الحوار مفتوح عشان اقولك حاجة وانتظر ردك
اولا اللى بيحصل دا مش بيإيد المصريين
فى سفاح امه يهودية بيعمل كدا واسم ابوة على اسم الحمار cc
لكن كلنا ضد اللى بيحصل دا وايام الرئيس محمد مرسى اول دولة وقفت معكم هى مصر
ومفيش حد يقدر ينكر بكدا
شكرا لك اخى هذا هو الحكي

{.... صاحب التعليق : ساره على ....}
{..omarpop23..}
النجمة الفضية 99%
النجمة الفضية 99%

اسم الدولة : : مصر
العمر : 22
عدد المساهمات : 42
المعجبون بمواضيعى : 1

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو


مُساهمةموضوع:رد: ملعونه يامصر حسبى الله فيكم السبت 12 يوليو 2014 - 14:45

ممنوع الكلام ف السياسة يا جدعان عشان المشااااكل بس   

{.... صاحب التعليق : omarpop23 ....}

ملعونه يامصر حسبى الله فيكم

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
موقع صن سيت :: صن سيت :: تويتات-


الساعة الآن



صن سيت

↑ Grab this Headline Animator

Feedage Grade B rated

انتقل الى: