قم بالاعجاب لصفحة موقع صن سيت على الفيسبوك ليصلك كل جديد ...
اشخاص فى صن سيت
مشاهدة المزيد
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 13 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 13 زائر :: 2 عناكب الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 1792 بتاريخ الأحد 29 يناير 2017 - 11:31
ألــــوان الرتــــب
الإدارة العليا
المدير العام
رئيس المشرفين
مشــــرف
عضــــو
اعلان ممول
هل صليت على النبي محمد صلى الله عليه وسلم . اليوم ؟

هذا الموضوع سيغير حياتك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

هذا الموضوع سيغير حياتك

مُساهمة من طرف meto في الإثنين 12 فبراير 2018 - 18:32

عاوزك تركز جدا فى البوست دا وان شاء الله هايغير حاجات كتير فى حياتك.

علشان الناس اللى بتواجهه مشاكل كتير فى حياتها وكل مايرتبوا حاجه تتلخبط .
لما تحس ان الدنيا ضاقت بيك اوى ومخنوق قوم اتوضى كدا وصلى ركعتين لله بس مش اى صلاه ركز بقى .. قول لنفسك انا رايح اقابل ربنا واقعد معاه 4 دقايق بس ، ولو حد سألك قوله انا رايح اقعد مع ربنا شويه .. اه والله زى مابقولك كدا ، ولما تخلص وضوء البس هدوم شيك كدا واقف علي المصليه وقول الله اكبر وانت بتبتسم وخليه احساس داخلى وقول " جيتلك يااارب علشان انت واحشنى وانا بحبك " وانوي الصلاه إقرأ الفاتحه واقرأ كل حرف بهدووووء تام "الحمد لله رب العالمين" فربنا يرد عليك يقولك "حمدني عبدي - عبدي شكرني و عرف إن النعمة الي معاه من عندي، ويديلك نعم كمان" الله 💙 و تكمل .. "الرحمن الرحيم" ربنا يرد يقول "شهد لي عبدي إني رحمن رحيم خد يا عبدي من رحمتي " و خليك متأكد ان ربنا بيرد عليك فتبتسم و تكمل طب "مالك يوم الدين" ربنا يتباهي بيك قدام الملايكة يقولهم "عبدي شهد إني مالك يوم الدين - خففوا عنه في يوم الحساب حسابه" يا ربى علي الاحساس.. " إياك نعبد و إياك نستعين" .. يرد ربنا "صدق عبدي .. ويديلك حسنات ! أنا معاك يا عبدى كمل " .. واو ماتقول "إهدنا الصراط المستقيم" فربنا يرد عليك "بس كده يا عبدي ؟ عبدي طلب مني طلب و له ما طلب .. الصراط المستقيم اللى كلنا هانمشى عليه ولو الصراط دا واسع ومظبوط من غير اى انعواج بيكون طريقك للجنه اسهل بكتير ، فتخيل ربنا بعزته و جلاله يرد يقولك حاضر يا عبدي لك ما طلبت" الله :))
إقراها بالراحة .. إسمع صوت بيهمس جواك 💖

ياربى على الاحساس بالراحه وهدوء النفسيه هاتفرق كتييير والله .. منشن لاصحابكم اللى بتحبوهم علشان يتابعوا معانا 😍
meto
النجمة الذهبيه
النجمة الذهبيه

اسم الدولة : : مصرية
المعجبون بمواضيعى : 21

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة